Wednesday, November 10, 2010

Makan...Makan...Makan...

Assalamualaikum u ollzzz...burppp...kenyang ari ni...mmm,mane la aku x gemokkan...hari2 melantak nasik..susah tul nk larik dr nasik..name pn org malayukan..mmg xle larik..boleh x sesape bg tips utk kuruskan badan...tensionnn!!!majlis aku semakin hampir tp badan x kurus2 lg..mati la klu bf aku tau...bising giler dibuatnye..aku bukan tension badan ku gemok tp tension kene bebel ngn bf aku..,tp xpe, masih ade 2 bulan lg utk kurus kan diri...harap2 berjaye ok...kawan baik aku ade suggest kan 1 produk ni name die RXLITE..ok ke?die cakap baru seminggu makan bende tu dh turun 1 kg...Wowwww,teruje mak...tpkan aku ni jenis yg x sobo ckit...klu blh dlm 1 hari tu dh nk nmpak kesan..overkan??kawan2 aku pn dh tau ok perangai aku...nnt bile dh x berkesan mulela membazir...xpe kawan2,mari kite cube je dulu k..xsilap trial pack die rm 50 utk 10packet...

                                                       RXLITE PERISE COCO KOT                               

No comments:

Post a Comment